Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(91)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(91)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(4)
BD52 (Rembielińska 6a)
(2)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(74)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Knecht Zdzisław
(3)
Flisek Aneta
(2)
Kuć Małgorzata (prawo)
(2)
Kędziora Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Adamski Andrzej
(1)
Bakalarska Barbara
(1)
Balcerzak Michał
(1)
Banaszczak-Soroka Urszula
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bieniaszewska Aleksandra
(1)
Biskup Rafał (1974- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowska-|Pietrzak Agata
(1)
Błachut Michał
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chybalski Filip
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Doliwa Adam
(1)
Domagała Michał
(1)
Downar Wojciech
(1)
Drwiłło Andrzej
(1)
Dumnicka Olga
(1)
Dybał Mariusz
(1)
Dyczkowski Tomasz
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Filipowicz Andrzej
(1)
Florek Ludwik
(1)
Gajda Jan B. (1947- )
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gozdór Grzegorz
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gromek Krystyna
(1)
Gromski Włodzimierz
(1)
Górka Joanna
(1)
Haładyj Anna
(1)
Hołub-Iwan Joanna Red
(1)
Jackowiak Urszula
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jankowska Agnieszka
(1)
Jaworska Marzena
(1)
Jaworski Jacek (radca prawny)
(1)
Jaworski Stefan Adam
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kaczor Jacek
(1)
Karpiński Wojciech (prawnik)
(1)
Kenig-|Witkowska Maria Magdalena
(1)
Kienzler Iwona (1956-)
(1)
Kliber Agata
(1)
Kliber Paweł
(1)
Knecht Damian
(1)
Kochanowski Janusz
(1)
Kolupa Michał
(1)
Kopestyńska Zofia
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Kosztowniak Aneta
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Kołożyn-|Krajewska Danuta
(1)
Krajewski Radosław
(1)
Kuliński Michał
(1)
Kwiecień Ilona
(1)
Lachiewicz Wojciech
(1)
Lissowska Maria
(1)
Lucas Robert E. Jr
(1)
Ludwikowski Rett Ryszard
(1)
Machnikowska Anna
(1)
Maciejewski Tadeusz
(1)
Marek Mirosław
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Maślanka Tomasz
(1)
Maśniak Dorota
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Michalska-|Dudek Izabela
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mikołajewska Beata
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Moryl Beata
(1)
Mościbrodzka Monika
(1)
Murzyn Dorota
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Celina
(1)
Nowak Wioletta
(1)
Oniszczuk Jerzy
(1)
Orzeszko Witold
(1)
Osajda Konrad
(1)
Ostrihansky Rudolf
(1)
Paździor Mariusz
(1)
Perenc Józef (1945- ) Red
(1)
Pieróg Jerzy
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podgórski Krzysztof (prawnik)
(1)
Polok Mariusz
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Presz-Król Joanna
(1)
Przeorek-|Smyka Renata
(1)
Romańska Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(91)
Język
polski
(91)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Studenci
(4)
Aplikanci
(2)
Prawnicy
(2)
Administracja publiczna
(1)
Adwokaci
(1)
Menedżerowie
(1)
Radcy prawni
(1)
Rekruterzy
(1)
Studenci prawa
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Marketing
(4)
Prawo
(4)
Kadry
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Budżet państwowy
(2)
Controlling
(2)
Dług państwowy
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia
(2)
Emerytura
(2)
Finanse
(2)
Finanse publiczne
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Nieruchomości
(2)
Pieniądz
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo rodzinne
(2)
Prawodawstwo
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Akcjonariat pracowniczy
(1)
Algebra liniowa
(1)
Alkohol
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biura podróży
(1)
Biuro Ochrony Rządu
(1)
Budżety miejskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Egzekucja administracyjna
(1)
Egzekucja sądowa
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hermeneutyka
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Inspekcja Transportu Drogowego
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Korupcja
(1)
Kursy walutowe
(1)
Macierze
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mentoring
(1)
Mowy sądowe
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Narkomania
(1)
Nałóg
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Organy ochrony prawnej
(1)
Orzecznictwo
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Palenie tytoniu
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Straż Pożarna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Policja
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postępowanie sądowe
(1)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(1)
Postępowanie zabezpieczające
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawa człowieka (prawo międzynarodowe)
(1)
Prawe gospodarcze
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Prognozy
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Encyklopedia
(6)
Monografia
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
91 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse Publiczne dla Praktyków)
Na okł.: "Omówienie nowych sprawozdań, zmiany w dotychczasowych sprawozdaniach, kalendarium składania sprawozdań, 177 porad ekspertów na 2010 r., powiązania z ewidencją księgową i klasyfikacją budżetową".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 657 (1 egz.)
Kaucja: 108,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliogr. s. 215-[218]. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych spec. w finansach i bankowości, inwestorów giełdowych.
Publikacja zawiera treści wprowadzające czytelnika w podstawy skomplikowanej tematyki metod i technik wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części pierwszej przedstawiono inwestora, dalej w sposób ogólny scharakteryzowano instrumenty finansowe oraz metody wspomagające inwestora przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części drugiej szczegółowo omówiono instrumentów finansowe notowane na GPW w podziale na instrumenty o charakterze majątkowym, dłużnym i instrumenty pochodne. W części trzeciej omówiono stosowane metody wspomagające inwestora (analiza techniczna, fundamentalna, portfelowa), wykorzystując konkretne przykłady. Podręcznik jest dopełnieniem wydanej w 2014 r. w Wydawnictwie C.H. Beck, pozycji "Rynki finansowe. Organizacja, instytucje i uczestnicy". Jest adresowany do studentów uczelni ekonomicznych specjalizujących się w finansach i bankowości, a także do inwestorów giełdowych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu wykorzystania różnych metod i technik wspierania decyzji inwestycyjnych. Rozwój Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jest nierozerwalnie związany ze zmieniającą się strukturą instrumentów finansowych dostępnych dla inwestorów. Rosnąca liczba różnych instrumentów finansowych, alternatywnych możliwości inwestowania na giełdzie sprawia, że szczególnego znaczenia nabierają metody ich wyceny, które pozwalają ex ante ocenić efektowność poszczególnych instrumentów w praktyce. W tym obszarze Autorzy bazują na klasycznej triadzie metod stosowanych w praktyce: analiza techniczna, analiza fundamentalna oraz analiza portfelowa. Prof. dr hab. Waldemar Tarczyński, Uniwersytet Szczeciński
1. Inwestor na rynku papierów wartościowych * 1.1. Pojęcie i kryteria klasyfikacji inwestorów (Urszula Banaszczak-Soroka) * 1.2. Instrumenty finansowe notowane na GPW w Warszawie * (Urszula Banaszczak-Soroka, Patrycja Zawadzka) * 1.3. Informacja i ryzyko na rynku papierów wartościowych * (Urszula Banaszczak-Soroka) * 1.4. Strategie inwestycyjne i narzędzia wspomagania inwestora * (Urszula Banaszczak-Soroka) * 2. Papiery wartościowe o charakterze udziałowym (Patrycja Zawadzka) * 2.1. Akcja - pojęcie i cechy * 2.1.1. Prawa majątkowe akcjonariuszy * 2.1.2. Prawa korporacyjne akcjonariusza * 2.1.3. Kryteria klasyfikacji akcji * 2.2. Papiery wartościowe powiązane z akcją * 2.3. Certyfikaty inwestycyjne * 3. Papiery wartościowe o charakterze dłużnym (Patrycja Zawadzka) * 3.1. Istota obligacji i kryteria jej klasyfikacji * 3.1.1. Obligacja jako papier wartościowy * 3.1.2. Kryteria klasyfikacji obligacji (rodzaje obligacji) * 3.1.3. Obligacje o szczególnej konstrukcji * 3.2. Emitenci obligacji * 3.3. Inne instrumenty o charakterze dłużnym * 4. Instrumenty pochodne notowane na GPW (Wioletta Nowak) * 4.1. Klasyfikacja instrumentów pochodnych * 4.2. Instrumenty pochodne notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie * 4.2.1. Kontrakty terminowe * 4.2.2. Opcje * 4.2.3. Warranty * 5. Analiza fundamentalna (Mariusz Dybał) * 5.1. Charakterystyka analizy fundamentalnej * 5.2. Etapy analizy fundamentalnej * 5.2.1. Analiza makroekonomiczna i sektorowa * 5.2.2. Analiza sytuacyjna i finansowa spółki * 5.2.3. Analiza wskaźnikowa * 5.3. Wycena spółki i jej akcji * 5.4. Case study - analiza fundamentalna Banku PKO BP SA * 6. Analiza techniczna (Mariusz Dybał) * 6.1. Przesłanki analizy technicznej * 6.2. Rodzaje wykresów w analizie technicznej * 6.3. Analiza trendu * 6.4. Analiza formacji * 6.5. Wskaźniki analizy technicznej * 6.6. Case study - analiza techniczna Banku PKO BP SA. * 7. Analiza portfelowa (Mariusz Dybał) * 7.1. Zysk i ryzyko w inwestycjach inwestorów * 7.1.1. Klasyfikacja ryzyka * 7.1.2. Miary opisujące ryzyko * 7.2. Stopa zwrotu i ryzyko portfela inwestycyjnego * 7.2.1. Portfel inwestycyjny według Harry?ego Markowitza * 7.3. Model Tobina * 7.4. Model Sharpe?a * 7.5. Model CAPM * 7.6. Model APT * 7.7. Etapy zarządzania portfelem * 7.8. Case study - analiza portfelowa w praktyce * 8. Wycena obligacji (Monika Mościbrodzka) * 8.1. Case study - wycena obligacji * 8.2. Stopa zwrotu i jej własności * 8.3. Miary ryzyka inwestowania w obligację * 9. Wycena wybranych instrumentów pochodnych notowanych na giełdzie * (Wioletta Nowak) * 9.1. Wycena kontraktów terminowych * 9.1.1. Case study - sposób wyceny kontraktów terminowych * 9.2. Wycena opcji * 9.2.1. Case study - wycena opcji (model dwumianowy) * 9.2.2. Case study - wycena opcji (model ciągły)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 34,45 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [321]-345. Indeks.
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy w postaci swoistej integracji różnorodności - integracji podstawowych i na wskroś autonomicznych funkcji przedsiębiorstwa: marketingu, zasobów ludzkich, finansów i rachunkowości, ale i też integracji odmienności, jaką stanowi współczesny świat - "globalna wioska" ze specyfiką i tożsamością poszczególnych rynków ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Takie podejście umożliwia holistyczne spojrzenie na zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym w złożonych i turbulentnych warunkach, jakie stwarzają rozległe i pogłębiające się procesy globalizacji. [z Wprowadzenia]
Wprowadzenie. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym - morfologia problematyki * Rozdział 1. Globalizacja - przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych * 1.1. Pojęcie i cechy globalizacji * 1.2. Geneza i przesłanki rozwoju procesu globalizacji * 1.3. Wymiary globalizacji * 1.4. Czynniki wpływające na procesy globalizacji * 1.5. Korzyści i zagrożenia procesu globalizacji * 1.6. Wyzwania i szanse dla przedsiębiorstw w warunkach globalizacji * Rozdział 2. Kultura - uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 2.1. Kultura a internacjonalizacja przedsiębiorstwa - obszary wpływu i zależności * 2.2. Kultura i kultura narodowa * 2.3. Klasyfikacje kultur narodowych * 2.4. Znaczenie wybranych elementów kultury dla działalności * przedsiębiorstw międzynarodowych * 2.5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego * Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury * 3.1. Umiędzynarodowienie jako forma rozwoju przedsiębiorstwa * 3.2. Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa * 3.3. Systemy zarządzania i struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych * Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych * 4.1. Specyfika marketingu międzynarodowego * 4.2. Obszary i uwarunkowania strategicznych decyzji marketingowych przedsiębiorstwa międzynarodowego * 4.3. Wymiary strategii marketingu międzynarodowego * 4.4. Strategie wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne * 4.5. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych * Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.1. Geneza i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * 5.2. Pojęcie i cechy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.3. Podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.4. Modele kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi * 5.5. Misje zagraniczne pracowników * 5.6. Systemy wynagradzania w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.7. Rozwój zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.8. Zarządzanie różnorodnością * 5.9. Wyzwania w obszarze międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.1. Specyficzne problemy zarządzania finansami przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.2. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.3. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.4. Zarządzanie strukturą kapitału w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.5. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.6. Wpływ internacjonalizacji na efektywność i produktywność przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.7. Transfery wewnętrzne przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.8. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a podatki * Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych * 7.1. Pojęcie rachunkowości międzynarodowej - specyfika i znaczenie dla przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych * 7.2. Struktura rachunkowości międzynarodowej * 7.3. Rachunkowość międzynarodowa jako uniwersalny system zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 7.4. Wymiar komparatywny rachunkowości międzynarodowej * 7.5. Rachunkowość finansowa i zarządcza transakcji zagranicznych przedsiębiorstw międzynarodowych * Zakończenie. Integracja różnorodności w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56034 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 34 (1 egz.)
Kaucja: 29,10 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.B (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie (HR))
Bibliogr. Indeks.
Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w ponad 80. spółkach giełdowych i 50. innowacyjnych firmach sektora MSR Zaprezentowany materiał został wzbogacony studiami przypadków organizacji wiodących na polskim rynku, wyróżniających się pod względem innowacyjności i poziomu ZZL.Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów szkół wyższych na kierunkach zarządzania, ZZL i ekonomii, jak również do praktyków - menedżerów firm pragnących, dzięki innowacyjności i odpowiedniemu zarządzaniu kadrami, uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.Ze względu na aktualność tematu, szerokie ujęcie problematyki związku ZZL z poziomem innowacyjności organizacji oraz znakomitą podbudowę empiryczną formułowanych twierdzeń i wniosków, książka ta ma szansę stać się hitem wydawniczym z dziedziny zarządzania. (...) może być potraktowana jako wzorcowy przykład pracy naukowej spełniającej wszechstronne wymagania, (...) praca empiryczna, wykorzystująca wyniki niezwykle rzetelnie przeprowadzonych badań na imponującej liczbie firm i respondentów, a zarazem prezentująca koncepcje teoretyczne, z którymi Autorzy dyskutują i formułują oryginalne twierdzenia. Jest to praca, która równie dobrze może służyć jako źródło wiedzy studentom i jako źródło inspiracji praktykom.
Wprowadzenie * Rozdział 1. Innowacyjność wyzwaniem dla organizacji gospodarczych w GOW * Rozdział 2. ZZL dźwignią innowacyjności przedsiębiorstw * Rozdział 3. Czy to działa w praktyce? Wyniki badań * Rozdział 4. System pozyskiwania pracowników jako narzędzie budowania innowacyjności * Rozdział 5. Rola szkoleń i rozwoju w budowaniu innowacyjności pracowników i przedsiębiorstwa * Rozdział 6. Motywowanie do innowacyjności * Rozdział 7. Rola komunikacji i informacji w promowaniu innowacyjności * Rozdział 8. Partycypacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi a innowacyjność * Rozdział 9. Wnioski i rekomendacje * Aneks A. Dobre praktyki. Studia przypadków * Aneks B. Przebieg badań * Bibliografia * Słowniczek * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [291]-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług * logistycznych * Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw * 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej * 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych * 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy * Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych * 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 2.2. Marketing usług * 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych * 4.3. Procedury segmentacji rynku * 4.4. Wybór rynku docelowego * 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług * 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym * 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych * 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych * 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych * 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych * 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL * Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce * Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym * 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług * 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego * 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego * 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 * 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych * 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych * 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego * 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach * 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych * 8.4. Funkcje cen w marketingu * 8.5. Możliwe strategie cenowe * 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne * 8.7. Różnicowanie cen * Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych * 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji * 9.2. Kanały dystrybucji * 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych * 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix * 10.2. Instrumenty promocji * 10.3. Reklama * 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) * 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) * 10.6. Public relations * 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji * Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym * 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym * 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym * 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym * 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych * 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym * Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych * 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL * 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL * 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego * Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych * Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta * 14.1. Definicja pojęcia * 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta * Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw * 15.1. Definicja pojęcia * 15.2. Ujęcie marketingowe relacji * 15.3. Ujęcie logistyczne relacji * Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych * 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie * 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych * Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych * 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych * 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych * 17.3. Projektowanie strategii marketingowych * 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56016 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52451 (1 egz.)
Kaucja: 35,65 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Najem lokali : komentarz / Adam Doliwa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2010. - XI, [1], 398, [6] s. ; 21 cm.
(Komentarze Becka)
Autor
Forma i typ
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 347 (1 egz.)
Kaucja: 108,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 342 (1 egz.)
Kaucja: 86,57 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51780 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52685 (1 egz.)
Kaucja: 35,65 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliografia przy rozdz. oraz s. 383-385. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Teksty Ustaw Becka)
Forma i typ
Na okł.: Ustawa o rachunkowości, rachunkowość banków, księgi rachunkowe, instrumenty finansowe, doradztwo podatkowe, biegli rewidenci i ich samorząd, badanie sprawozdań finansowych, ubezpieczenie OC oraz inne rozporządzenia.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 657 (1 egz.)
Kaucja: 42,92 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasiłki, renty i emerytury : wraz z indeksem rzeczowym / red. Aneta Flisek. - Wyd. 2, stan prawny kwiecień 2009 r. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2009. - X, 411 s. ; 17 cm.
(Twoje Prawo / Wydawnictwo C.H. Beck)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 36 (1 egz.)
Kaucja: 18,19 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kodeks pracy : i inne teksty prawne / wraz z wprowadzeniem Ludwika Florka, oraz z indeksem rzeczowym. - Wyd.26, stan prawny : sierpień 2009 r. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck 2009. - XXXVII, 550 s. ; 19 cm.
(Teksty Ustaw Becka)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu / Jan B. Gajda. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - 177, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Metody Ilościowe)
Bibliografia, netografia na stronach 169-173. Indeks.
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane w trakcie badań empirycznych oraz podczas wieloletnich cykli wykładów poświęconych modelowaniu zjawisk gospodarczych, ich prognozowaniu, a także wykorzystaniu symulacji do badania zjawisk gospodarczych i prognozowania. Program wykładu dostosowano do programu nauczania Prognozowania i symulacji na wydziałach ekonomii i zarządzania. W podręczniku wykorzystano fragmenty pracy Autora pt. "Prognozowanie i symulacje a decyzje gospodarcze" (wydanej nakładem Wydawnictwa C.H. Beck w 2001 roku), które szczególnie sprawdziły się w praktyce dydaktycznej. Materiał omówiony w poszczególnych rozdziałach tworzy dość autonomiczne bloki, zatem lektura wybranych rozdziałów przy pominięciu innych nie powinna sprawiać Czytelnikowi większych trudności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56217 (1 egz.)
Kaucja: 36,75 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52804 (1 egz.)
Kaucja: 42,92 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej